6.4.10

Tembellik



Çalışmada tembel, 
Yaşamada da tembelse o kişi tembeldir
Değilse iş başkadır.
Ö. Asaf





Bir süredir düşünüyorum. Ya ben tembelsem? Ya işimden memnun olmamamın sebebi benim aslında tembel olmamsa? Ya yeryüzünde hiçbir şey yapmamak dışında beni mutlu edecek bir iş yoksa? Paniğe kapılıyorum... 

Ama sonra diyorum ki "yaşarken de tembel değilim ki canım..."
Özdemir Asaf'a göre işin başka olduğu kısımdayım. Biraz rahatlıyorum. İnsan hayatının her anında üretken mi olmalı sevgili okur? Biraz zoraki de olsa ben hayır diyorum. Sen de hayır de. Ama sen içten, inanarak de. Bana da sık sık hatırlat, hatta bağıra bağıra hatırlat...
Gün olur devran döner nasıl olsa...
Üretmeyişin de tadını çıkarmak istiyorum, öğretebilecek olan beri gelsin sevgili okur!

2 yorum:

Hepsi Rüya Hepsi Gerçek dedi ki...

HAYIIIIRRR!!! KESİNLİKLE HAYIIIIR!!

luleli dedi ki...

:)))
Teşekkür ederim şekerim