25.10.13

İtiraf Ediyorum, Bağımlıyım!

Her sabahki rutinim:
Uyan.
Uyanma sonrası işlerini tamamla.
Kahve yap.
İçerken sırayla facebooka ve twittera bak.
Kahvaltı hazırla.
Yerken sırayla markafoniye, trendyola, limangoya gir. Çarşamba günüyse tchiboya da gir. Başka sitelere girme!
Güne başla.

Sanıyorum nisan ortasından beri güne başlayamıyorum sevgili okur. Hele de ofise erken gitmeme gerek yoksa güne başlamam saat 4'ü buluyor. Başlarda çok takılmıyordum. Yorgunum, biraz böyle olmaya ihtiyacım var demek ki diyordum. Sonra yaz geldi, taşındık falan derken ekimi buldum... Aaa bu arada evet taşındık hem de başka bir şehre. Ama o başka bir yazının konusu olacak sanırım.

Neyse ne diyordum, kendime şefkat, anlayış falan feşmekan göstere göstere ekimi buldum hatta neredeyse kasım olacak... Ama eski üretken halimden eser yok şimdi... Profesyonel bloğuma bir şeyler yazmadığım gibi canımın içi Sesteş Günler'e de hiçbir şeycik yazmıyorum ne zamandır... Twitterda neredeyse yokum... Twitter'daki profesyonel hesabımda hiiç yokum. Facebookta ayda yılda bir birisinin paylaştığı şeyi beğeniyorum. İş yerimin Facebook sayfasını ziyaret eden bile kalmamış. 3-4 arkadaşım dışında kimseyi arayıp sorduğum söylenemez. Mesleki hiçbir şey okumuyorum neredeyse... NE OLUYOR BANA?

Ne olduğunu bilmiyorum. Nasıl durduğumu biliyorum... Duran Kadın oldum ben... Ayakta durmayan ama yatakta duran, koltukta duran, masa başında duran, bazen bir cafede saatlerce duran kadın...

Gelelim ne olduğuna dair hipotezime.
Sanırım ben bir bağımlımyım.Şimdi alkışlayıp cesaretimden dolayı beni kutla sevgili okur. İtiraf ediyorum çünkü bağımlılığımı... Alkole değil, kumara değil, uyuşturucuya hiç değil... Beğenilmeye bağımlı oldum ben galiba. Yazdıklarım, yaptıklarım, duruşum, oturuşum, kalkışım, bakışım beğenilsin istiyorum... Diğerine bağımlıyım ben. Beğenileyim, merak edileyim ki varolayım. Oysa nefes alıyorum ve varım... Varlık için tek gerek bu.

(Şimdi burada beğenilmeye bağımlı olduğumu itiraf ettiğim şu anda senin bir sonraki cümlemde kullanacağım kelime için ne düşüneceğini umursamamaya çalışıyorum sevgili okur. Daha kibar kullanımları olsa bile ben yine de komik ve amiyane olan tabiri kullanacağım)

Daha önce bahsettiğim arkadaşım P. dedi ki bana:
"Herkesin osuruğu kendine güzel"

Allahım ne anlamlı söz bu! Hatta vurgulamak istiyorum, herkesin ossuruğu kendine güzel. Yani herkes osurunca kendisi rahatlıyor. "Ohh karnımdaki gerginlik geçti" diyor. Osururken çevremdekiler kokuyu sevecek mi diye düşünmüyor. Osurduğu için kendisi mutlu oluyor... Ben osurdum siz de sevinin, beğenin demiyor.


Davrandıktan, konuştuktan sonra diğerlerini yoklamamanın hafifliği... Diğerinin sessizliğinde, tepkisizliğinde yine de osuruğun verdiği mutluluğu yaşamaya devam etmek... Diğerinin memnuniyetsizliğinde bile -diğerinin kim olduğuna bağlı olarak, geribildirimi belki bir değerlendirmeden geçirip, memnunsam- osuruğumun rahatlığını yaşamaya devam etmek...

Çok güzel değil mi?

Ben beğendiğim için üretmek, hatta bazen beğenmesem bile, üretmek iyi geleceği için üretmek...
Üretmek geliştireceği için üretmek...
Güzel olsun, eksiksiz olsun, mükemmel olsun diye değil...
Ben iyi hissedeyim diye...

Sadece...

16 yorum:

alacatiotel dedi ki...

Ege incisi Alaçatı muhteşem tatil imkanları ile siz tatil severleri bekliyor.
Sizlerde erken rezervasyondan yararlanmak için
www.alacatiotel.com.tr sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Her sektörün ihtiyacını analiz ederek geliştirilen, satıştan satın almaya, muhasebeden finansa, e-ticaretten personel yönetimine kadar tüm çözümler için DİA yazılım kalitesinden yararlanın.http://www.dia.com.tr/ #Dia #yazilim #DİAYazilim

Adsız dedi ki...

Türkiye’nin kayak merkezi Uludağ’da onlarca otel bulunmaktadır. 1. Ve 2. Oteller bölgesi olarak adlandırılan turizm yörelerinde, zirveye yakın yerde konumlanan tesislerin çoğunda farklı mesafelerde pistler de mevcuttur. http://www.uludagoteller.com.tr/uludag-otelleri/ #uludağ #oteller #uludağoteller

Adsız dedi ki...

Türkiye’nin kayak merkezi Uludağ’da onlarca otel bulunmaktadır. 1. Ve 2. Oteller bölgesi olarak adlandırılan turizm yörelerinde, zirveye yakın yerde konumlanan tesislerin çoğunda farklı mesafelerde pistler de mevcuttur. http://www.uludagoteller.com.tr/uludag-otelleri/ #uludağ #oteller #uludağoteller

Adsız dedi ki...

Kapalı alanlarda en uygun klima modellerinden biri olarak bilinen yer tipi klimalar, değişen kapasiteleri ile her mekan için özel olarak kullanılmaktadır.
Daha Fazla Bilgi İçin Lütfen İnternet Sitemizi Ziyaret Ediniz.
http://www.mitsubishiklima.com.tr/klima/ev-ofis-klimalari/yer-tipi-klima/
#yertipiklima #yertipiklimafiyatları #mitsubishiyertipiklima

Adsız dedi ki...

Gelişen teknoloji ve yenilenen sektör her geçen gün farklı imkanlarla tüketicinin karşısına çıkarken beraberinde pek çok cazip seçenekleri de getiriyor.
Daha fazla bilgi için lütfen internet sitemizi ziyaret ediniz.
http://www.klimafiyatlari.com/
#klimafiyatları #klima #klimakampanya

Adsız dedi ki...

Klima Bakım Servisimiz yıllardır sektörün öncü markalarından biri olarak edindiği tecrübe ile klimalarınızın yüksek performansta ve sorunsuz bir şekilde çalışması için üst düzey servis hizmetleri sunuyor.
http://www.klimaservis.com/klima-bakim-servisi/
#klima #klimaservis #klimabakım

Adsız dedi ki...

Markası ve modeli ne olursa olsun klimanın ilk günkü verimlilik ve performansla çalışması için periyodik klima bakım hayati önem taşır. Herhangi bir arıza durumuyla karşılaşmayı en aza indirgemek ve cihazı yormamak için klima bakımı yaptırılmalıdır.
Daha fazla bilgi için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
http://www.klimaservis.com/klima-bakim-servisi/
#klima #klimaservis #klimabakım

Adsız dedi ki...

Markası ve modeli ne olursa olsun klimanın ilk günkü verimlilik ve performansla çalışması için periyodik klima bakım hayati önem taşır. Herhangi bir arıza durumuyla karşılaşmayı en aza indirgemek ve cihazı yormamak için klima bakımı yaptırılmalıdır.
Daha fazla bilgi için sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
http://www.klimaservis.com/klima-bakim-servisi/
#klima #klimaservis #klimabakım

Adsız dedi ki...

Fotoğrafçılık kursu seçmek sanıldığı kadar kolay değildir.Fotoğrafçılık kursu seçerken nelere dikkat etmek gerekiyor ve fotoğrafçılık kursu seçimi nasıl yapılmalı? Aradığınız soruların cevabı bu sayfada.
Daha fazla bilgi için sitemzi ziyaret edebilirsiniz.
http://www.fotografcilikkurslari.com.tr/
#fotograf #fotografcılık #fotografcılıkkursları

Unknown dedi ki...

Profesyonel anlamda klima bakım hizmeti almak isteyenler klima servis danışmanlığında yerinde tespit ve çözüm hizmetlerinden yararlanabilirler. Deneyimi ve bilgisi ile bugüne kadar yüzlerce firma ve kişiye özel çözümler sunmuş olan klima servis, klima danışmanlığında rakipleri arasından sıyrılarak size en iyi hizmeti veriyor. Kullanmakta olduğunuz cihazınıza periyodik olarak yapılan klima bakım işlemleri ile gelecekte yaşayabileceğiniz sorunlar minimuma indiriliyor…
http://www.klimaservis.com/
#klimaservisi #klima #klimayetkiliservis

Adsız dedi ki...

Abant otel rezervasyon 70 TL’den başlayan göl çevresi Abant otelleri konaklama fiyatları, en çok tercih edilen oteller, tatil fırsatları ve ulaşım alternatifleri.
http://www.abantotel.com.tr/
‪#‎abantotel‬ ‪#‎abantotelleri‬ ‪#‎abantotelfiyatları‬

Adsız dedi ki...

Uludağ turları, kış mevsiminde keyifli vakit geçirmek, sömestr ve hafta sonu tatillerini değerlendirmek için en önemli fırsat. Türkiye’nin ilk kayak merkezi olma özelliğine sahip Uludağ’da günübirlik, hafta sonu turları ile sömestr tatilleri dolu dolu geçirmek istiyorsanız sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
http://www.uludagotel.com.tr/
#uludağotel #uludağotelleri #uludağotelfiyatları

Adsız dedi ki...

Köroğlu Dağlarının zirvesinde, kayak yapmanın heyecanı bir başka! Kartalkaya Kayak Merkezi, birbirinden zorlu pistleri, dağ tesisleri, doğa aktiviteleri, muhteşem manzaraları, after ski partileri ile dört dörtlük bir tatil yaşatıyor.
http://www.kartalkayaotel.com.tr/
#kartalkaya #kartalkayaotel #kartalkayaotelleri

Adsız dedi ki...

Girişimci, Eğitmen, Fotoğrafçı, Marka Koçu ve Yazar Orhan Gürbüz, 3 şirket, 10 hizmet, 11 eğitim markasıyla Türkiye’nin önde gelen girişimcileri arasında yer almaktadır.
http://www.orhangurbuz.com/
#girişimci #liderlikeğitimi #satışeğitimi

Franke Tezgah dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler.