11.6.11

Bu Makaleyi Neremden Yazsam Acaba?

Sevgili Okurum,

Farkındaysan yazma sıklığım arttı birden bire. Neden acaba :)

Çünküüü yine bir ödev hazırlamam gerekiyor.
Bu seferki bir makale olacak.
Şimdiye kadar bir makale yazıp da bir hocanın "çok güzel olmuş P. eline sağlık" dediği olmadı hiç. Aldığım geribildirimler daha çok
  • "İşkembeden tartışma yazmışsın!" 
(yanda bir işkembe görüyorsun sevgili okur, insanda bulunmayıp efendim, sığır hayvanında, koyun hayvanında, kısacası geviş getirenlerde bulunan bir organmış kendsi Yenen otlar ilk burada birikiyormuş. 
Geribildirimden sonra merak ettim baktım. Yükseklisans öğrencisiyim sonuçta, araştırmak için yanıp tutuşuyorum o dönemde!)
  • (Ve daha az yaratıcı bir geribildirim olan) "Hiç mi makale okumadın!" 
yönünde oldu.
Bunları diyen sayın profesör hoca (İ.D.) dediğinde ben 24 yaşındaydım.
Şimdi oldum 28.
O zamandan beri hiç kalkışmadım akademik bir şey hazırlamaya, zira ağzımın payını almıştım. Şimdi katıldığım ve 3. senesine kadar sağ sağlim gelebildiğim eğitimde bakalım ne geribildirimler alacağım yazımla ilgili (börkenek, kırkbayır vs...)

Umarım blog yazmak, yazma kapasitemi artırmıştır.

Şimdi bir müzik çalayım ve çalışma isteği içime dolsun!
Kendime bir güven gelsin!
Tüm makaleler kaymak gibi okunsun, kitap bölümleri nehir gibi aksın gözlerimin önünden...
Makalem şelale gibi patlasın!
Hadi bakalım :)




"P meets the Darth Vader"
May the force be with you, P...


7 yorum:

KuzeyGüney dedi ki...

Ben de makale yazmaya calisiyorum ama olameyorrrr:( Pfff. Bu is pratik isiymis sekerim, oyle duydum. Hic yilma. Draft ustune draft patlat. Zaten background'da bu sarki olduktan sonra her is basarilir. Biraz evil gibi de bir sarki ama guzelligi orda. Kolay gelsiiiin.

York Klima Servis dedi ki...

York Klima Servisi Servis Home olarak York marka cihazların bakım, onarım – tamir, montaj – söküm, yedek parça ve aksesuar ihtiyaçlarını profesyonel hizmetlerle karşılıyoruz.
http://york.klimaservis.com/
#klimaservis #yorkklimaservis #yorkklimaservisi

Klima Servis dedi ki...

Sanyo Klima Arıza Kodları Klima Servisi Çağırmadan Önce Pratik Çözümler
http://www.klimaservis.com/sanyo-klima-servisi/

Klima Servis dedi ki...

Sanyo Klima Arıza Kodları Klima Servisi Çağırmadan Önce Pratik Çözümler
Sanyo Klima Servisi

Büyükada Restaurant dedi ki...

Büyükada’nın En İyi Restoranları – En Popüler Yeme İçme Mekanları
Birbirinden güzel Büyükada restoranları ile muhteşem gün batımı manzaraları eşliğinde taptaze ada balıklarının ve geleneksel mezelerin tadına bakmak ister misiniz? İstanbul’un kalabalığından uzak, sakin ve huzurlu Büyükada’da keyifli bir yemek deneyimi sizleri bekliyor. Her damak zevkine hitap eden Büyükada restoranları sayesinde adadan tat alacaksınız!

Unknown dedi ki...

Mitsubishi klima satış ve servis merkezleri, inverter, duvar, kanallı, kaset, vrf, salon, yer tavan ve multi tip klimalara ev ve ofisleriniz için uygun fiyata keşif, satış, montaj, bakım ve onarım hizmetleri.

www.mitsubishiklima.com.tr/

Unknown dedi ki...

Samsung VRF Klima – En İyi Fiyat Garantisi Keşif Satış Montaj Servis

Aynı gün keşif, bakım ve onarım desteği, istenilen günde teslim ve montaj hizmeti.

www.vrfklima.com.tr/samsung-vrf-klima