28.12.09

Haftasonundan Notlar


  • Bazı şeyleri son ana bırakmasam da bir terslik oluyor ve son ana kalıyor.
  • Son ana bırakmadığım işler bile son ana kalınca umutsuzluğa kapılıyorum.
  • Eğitim vermeyi çok seviyorum.
  • Kimin öğretmen olabileceği 4 yıllık eğitimle belirlenemeyecek kadar karmaşık ve önemli bir iş bence.
  • Bir çocuğun nasıl biri olacağının bir sürü belirleyicisi vardır, ama ilk 5 içerisinde öğretmenleri kesinlikle yer alıyor...
  • Cumartesileri çalışmak, sadece bir gün tatil yapmak gerçekten zor. Ayrıca işler de yetişmiyor.
  • Anne ve baba olmak çok zor bir şey. Sürekli ilgi bekleyen bir çocuğa, onun istediği kadar ilgiyi onun istediği uzunlukta göstermek imkansız.
  • En güzeli komşunun çocuğunu sevmek... Babaanne - Anneanne - Dede olmak için önce kendi çocuğunuzun olması ve tüm sıkıntıları yaşamanız gerekiyor çünkü.
  • Yanıp sönen ışıkları seviyorum. 
  • Çam ağacı süslerken önce ışıkları takıp sonra süsleri yerleştirmek daha mantıklı olabilir, bir sonraki sefere denemeliyim.
  • Islak kek yaparken bir yardımcınızın olması süper bir şey! Hemencecik bitiveriyor.
  • Islak kekin sosunu dikkatli dökmek gerekiyor. Sos yetmezse çeşitli sorunlar yaşanabiliyor :)
  • Gerçek hayatta mafyanın varlığına ne kadar sinir olsam da Godfather'da Don Carleone'nin cevapları ve tarzı hoşuma gidiyor. 
  • Hayatımda bazı şeylerin Don Carleone'nin çözüm yollarıyla çözülsün istiyorum.
  • Bazı insanlara reddedemeyecekleri tekliflerde bulunmak istiyorum.
  • 6 gün bir yere yetişmek için uyanınca, 7. gün uzun uyumak mümkün olmuyor.
  • Kendimden yaşça büyük insanlara, hele de kendimi onlara çok yakın hissediyorsam, amca - teyze - abi - abla demeyi sevmiyorum. Adıyla hitap edince arkadaşım olmuş oluyorlar. Bu daha çok hoşuma gidiyor.
  • Mercimekli börek enfes bir şey.
  • Yavaş yürümek, yürümek, koşmak, hızlı koşmak sorun değil de; yavaş koşmak çok zor bir şey. Törenlerdeki askerler için üzülüyorum.
  • Haftasonu gidilmeyecek yerlerin başında Ankamall gelmeli. Çok kalabalık oluyor.
  • Hayatımı Eywa'nın kurallarına göre yaşamak istiyorum. Onun dengesi benim dengem olsun.
  • Bütünün bir parçası olmayı, olduğum şeyi kabul etmeyi, o halimi sevmeyi istiyorum.
  • Orduların olmadığı bir dünya gerçekten güzel olurdu.
  • Haftasonu kesinlikle daha uzun sürmeli.
  • Gördüğüm rüyaları hatırlamk istiyorum...

Hiç yorum yok: