3.12.10

P. için...






Cancağazım P'nin doğumgünü bugün sevgili okur :)
Makus talih, görüşemeyeceğiz bugün onunla...O yüzden bu yazı ve bu müzik benim ona hediyem...

Bak sana kısaca P'yi anlatayım...
P çıtı pıtı, tini mini, tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir hatun. Sanırım  27'sine giriyor bugün.
  • Çok komiktir P. Sıkıntılı bir durumu öyle bir anlatır ki gül gül ölürsün. 
  • Biraz kaygılıdır ama onun kaygılarını dinlemek sıkmaz bunaltmaz beni. Aksine çok yakın hissederim kendimi. 
  • Heyecanlıdır ve sakindir ve konuşkandır ve sessizdir - kutupları yoktur dengededir :))
  • Arkadaşlarını çok  sever, ilişkilerine önem gösterir. 
  • İnce düşüncelidir. 
  • Anlayışlıdır.
  • Tatlıdır.
  • Süprüzlüdür, hiç sıkılmazsın yanında.
  • Son ana bırakır çoğu şeyi, benim gibi :)
  • Mesleğinde çok başarılıdır ayrıca ;)
  • Sesteş Günler'i yakından takip eder, müziklerini çok sever...
Two to Tango albümünü sevmiş, aramış, bulamamış...
Albümün en eğilenceli şarkısı P için çalıyor bugün!

İyi ki varsın! İyi ki çıktın karşıma :)
Seni çooooook seviyoruuumm!!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ayyyyyyyyyyyyyyyy :) o kadar begendim ki yorumlarını ve sarkıyı, bayılmak üzereyim..(bunları telefonda da söyledim ama yazılı kanıtım olsun istedim) daha önce benim için hiç böyle bir yazı yazılmamıştı desem ;) bak sana diyordum ya yazar olursun ilerde diye, beni yaz, beni yaz, beni yaz:) ya da bana yaz:) hep ben hep ben nereye kadar canım ;) neyse doğum günü şımarıklığım :) geçer..öperim bunları yazan ellerinden:)

luleli dedi ki...

Geçmesin şımarıklığın..
Çok sevindim beğendiğine :)
Gülümseyen yüzünden öperim ben de senin canımın içiiii :))